JOGA 12

U studiju JOGIN radimo jogu prema programu JOGA 12 i jednostavnu meditaciju prema učenju sveučilišnog profesora yoge i filozofije, jogija, pisca i filozofa Mahatapasvi Shri Kumar Swamija (Karnataka, India).

Joga 12 je sustav koji se sastoji od 12 najvažnijih vježbi (asana ili joga položaja) iz tradicionalne Hatha Yoge (joga za tijelo) koje dovode u ravnotežu rad svih sustava i organa u tijelu. Kada se izvode redovno i u određenom slijedu, uravnotežuju rad žlijezda i dubinski istežu i jačaju mišiće kralježnice. Redovnim izvođenjem ovih 12 joga položaja tijelo postaje (ostaje) zdravo, elastično i opušteno.

Za razliku od većine drugih tipova joge koji se baziraju na velikom broju vježbi i brzoj izmjeni položaja uz kratka opuštanja, Joga 12 se bazira na dužem opuštanju u položaju i između položaja. Na taj način svaki polaznik vrlo brzo svladava jogijsko disanje (duboko, usporeno i produženo disanje) i sve lakše i sve bolje izvodi asane te na taj način povećava njihov pozitivan utjecaj na tijelo.

Vježbe iz programa Joga 12 kralježnicu čine elastičnom i energetski prohodnom pa se vrlo brzo smanjuju (nestaju) bolovi i njihov uzrok (razni poremećaji kralježnice).

Joga 12 je namijenjena svima, bez obzira na godine, vitalnost i iskustvo. Vježbe su lagane i opuštajuće i svatko radi u skladu sa svojim mogućnostima.